2012

Har nyss kommit hem. Känns som att jag inte varit hemma på hela dan :s haha
Först så vakna jag typ kvart över ett :)   Åt lunch och medan jag åt ringer orre åt mig och säger att jag ska komma till kärra och se när han spelar. Mest för att hålla Dennis sällskap, så snäll som jag är åker jag dit och ser matchen. Efter det ska Orre och Dennis äta så vi går till en pizzeria i Kärra och dom käkar. Jag hade ju redan ätit. Sen så åker vi in till stan och tar oss till Bergakungen (bio) för vi hade tänkt se film. Då hade klockan hunnit bli typ 19.00. Men till både 20.00 och 21.00-föreställningen är det slutsålt. Eller det finns iaf inte tre platser bredvid varandra. Så vi får boka till 23.30 :o   Och ändå fick vi på andra raden nerifrån. 

Eftersom det var flera timmar kvar till filmen började så åkte vi hem till mig i typ 2 timmar. Sen bar det av in till stan igen.  Kom dock fram tidigare än vi tänkt så vi fick ändå vänta i 45 minuter innan filmen började.
Iaf så var den sjukt bra och jag rekomenderar alla att se den !  Grymt bra specialeffekter !

Efteråt åkte vi direkt hem och hann bland annat se ett slagsmål mellan 3 stycken :D haha

Imorrn blir det att åka till stan vid halv 12 och sen på eftermiddagen har jag match :)

Nu ska jag sova !

Godnatt !





Haha, nu hörde jag att nån gick in genom porten till trappuppgången, så gick till kikhålet i dörren för att se vem det var.   Och när en av dom som kom gick upp för trappen ramla han ner för den igen :D hahaha
Lite full ! haha

Älskar att ha titthål så jag ser alla som kommer i trappuppgången !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0