man får kröjma (klaga) ibland !

Och det ska jag göra nu !!  Har sjukt ont i kroppen, eller inte hela, men låret, armen och axeln.  På matchen idag fick jag ett knä mitt på nerven på låret (lårkaka). Är ett stort blåmärke där nu :/   Och så har jag fått ett par smäller på vänster biceps så det är ett sjukt blåmärke där också som ömmar hela tiden.  Och så vänster axel. Började känna av en gammal skada idag på matchen, typ muskelfästet som är paj där. 

Och på tal om matchen så var det jävligt surt att vi fölora med en boll. Domarna hade vart bra hela matchen, men i några avgörande skeden så gjorde dom några felbeslut, till nackdel för oss de flesta gångerna, men även nån gång mot Kropps.  Iaf så när det var 25 sekunder kvar av matchen så har Kropps bollen och domaren varnar för passivt spel, så m9 i kropps skjuter, och jag täcker ut skottet precis bredvid mål, men domaren märker aldrig att jag touchar bollen, så vi trycker upp laget med 15 sekunder kvar av matchen.   Med typ 5 sekunder kvar kommer Alcén till läge, men missar.... 

Dock så var det inte där vi förlorade matchen, utan det var under 10 minuter i första när vi inte lyckades göra nåt mål.
Aja, det var kul match iaf !  Och vi är nog ändå vidare till förstaserien :D

Har match imorn också.  Mot Önnered hemma tror jag.

Men nu ska jag sova ! Godnatt


Typ så ser blåmärket ut, ungefär lika stort och på samma ställe, fast mitt är blåare :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0